Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

ReMaJa BaRu!!!

Hye blogger2 sume..
aku orang baru dalam dunia blog ney..tak banyak bende aku tau..
tapi aku tak kisah sangat coze my mum pown ade blog gak..
dye bleh dikatekan arif dalam selok belok blog ney..bleh lah aku tnyer dye..

Aku begitu teruja bila diberi peluang untuk mencipta blog aku sendiri...yelah, coze aku taun ney akan mengambil peperiksaan PMR..
Aku anak sulong daripada 4 orang beradik yang sangat nakal..
'N' aku menginap di Kluang,Johor..sekolah aku dekat je ngan umah aku(maksud aku,umah ayah aku..hehe:D)

Perwatakan aku x lah berapa menarik..tapi aku agak terkenal kat sekolah..(tak tau ah macam mne leh terkenal,pelik bin ajaib btol..hehe)
Aku bukan seorang yang manja atau pown anak mak..tu bukan aku..
Aku diajar berdikari..coze aku akak kepada adek2 ku..
satu perangai aku yang x berapa nak buruk,aku ske marah orang..
Tapi aku still cool n macho dalam apa jua keadaan(wah..ayat skema tu)

Tujuan aku cipta blog ney bukan untuk suka-suki tapi untuk menambah kenalan..
Aku harap ramai lah yang sudi jadik kawan aku yerk..
ok,aku nak chau dlu..thanks dengar celoteh aku..
ArIoS..

Labels: