Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

SeKolAh

Erm..kali ney aku nk citer pasal sekolah aku.. aku dok kluang so aku sekolah pown kat kluang..nama sekolah aku Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Abdul Jalil..dlm singkatan SSAJ (mcm Syarikat Air Johor
plak = >)

Aku mula sekolah kat stu dari taun 2007..tapi aku rase nak kuar ah ble form 4 nnti.. aku nak skolah MRSM..tapi aku rse mcm tkt nak skolah asrama.. tkt rndu kat ibu,umah n pc..hehe

Aku dah blaja mcm2 kat sekolah ney..mcm2 pengalaman
aku lalui kat sekolah ney..mcm2 kawan aku dah jmpe..mcm2 perangai..
tapi aku kne hati2 coze aku tkt aku pown terikut perangai yg xbaik tu..

X bnyak citer yang dapat aku kongsi ngan korang..
xpe ah..kalau ader kluaran terbaru,nanti aku inform kat korang yerk...
aku chau dlu..bye = >
ArIoS..


Labels: