Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

my nAuGhTy gEnG!!(@_@)

SALAM all my friends!!!
sorry lah..dah lme aku x update blog aku ney..
ye lah..skank aku bz sket..
sibuk ngan skolah nyer...ngan ulang kaji nyer...ngan tusyen nyer..
mcm2 aku nak kne buat...kang pening gak kple ney...
tapi kne a sabar..kata nak jadik TOP STUDENT,right??

Korang sume pe kabar?? Aku harap korang sumenyer sehat2 belaka..
Klau ade prob,bleh kongsi ngan aku...no hal..
Ermm...kluaran kali ney aku nak citer pasal kengkawan aku...

Aku yakin korang sume mesti ader kawan,right??
Cube cakap ngan aku,sape yang xde kawan?? Cakap..Cakap..
Aku yakin 100% sumer orang ader kawan..btol x??

HeHeHe..
Ermmm skank aku nak citer pasal kawan2 aku plak...
mesti korang ader kawan rapatkan??
macam tu gak ngan aku..
kawan2 rapat aku or senang kata bestfriend ah..
yang paling rapat ngan aku ader 4 orang termasuk aku..

best je wawa mkn makanan kegemaran dye

Hurm.. first: NuR NaSuHa NaJjWa BiNtI AzLi a.k.a WaWa
Dye ney jenis giler2 orangnyer..
macam2 ragam dye..orang nyer jenis selamber...
xkesah ngan aper yang dye nak wat..
klau dyer rse dye nak wat sesuatu, dye akan wat tanpa kira situasi or masa...
memang giler orang nyer...
sampai aku ngan kawan2 yang laen pening kepala ngan perangai dyer..
tapi satu jer yang aku suka ngan dye ney...
Dye ney jenis xkedekut(tapi kekadang ader gak ah..hehe) n sangat peramah..dye ske sangat kat 'Korea'..
aku xtau dye ske aper..orang2 nyer ker, lagu2 nyer ker, citer2 nyer ke..
hurm so klau kitorang nak tau pasal korea,tnyer jer lah dye pasti dye tau..hehehe wawa..wawa..
aku dah kenal ngan dye ney lame..sejak umour aku 8 tahun lagi...
Tapi kitorang terpisah n ble masuk skolah menengah baru aku jmpe dye balik..
Kebetulan kitorang masuk skolah yang sama..Allah nak panjangkan persahabatan kitorang..hehehe:)

ney gambr mse dye pegi cuti(lpe aq ea)

Hurm..second: RaIdAh MaHiRaH BinTiN AbDuLlAh a.k.a RaI
ha..budak ney dye jenis yang manja..
biase ah, anak bungsu lah kata kan..hehe
(sori Rai,aku ngumpat ko..hehe:))
Dye ney jenis pendiam ah gak tapi klau ngan kitorang..xdenyer dye nak diam..hahaha
dye slalu gak datang umah aku..sbb tu dye yang paling rapat ngan family aku..
bnde yang paling dye minat ialah lagu2 english..
klau nak tau lagu2 bru, kitorang akan rujuk kat dye..memang akan dapat..hehehe
Erm..aper yang aku ske pasal dye, dyer ney jenis pikir sebelum buat..
klau aku ader masalah,aku mesti kongsi ngan dye..kurang ah sket rase susah ati aku tur...dye macam jadik penasihat peribadi aku plak..hehehe

ha,berangan sendiri ea(perasan cun ah tur..hahaha)

Ha..last: NuRuL FaTeHa BiNtI MoHd JaMiN a.k.a TeHa
Dyer ney seorang yang ok jerk..tak banyak kerenah tapi orang nyer memang agak 'gatal'..maksud aku bkn gatal macam biase tur..
dye ney jenis yang gila n kawan sumer orang..
budak baru pown dyer tegur macam dah kenal lama..
huhu aku pown xtau dyer ney dari keturunan mana..pakai hentam keromo jerk..hahaha
Dye ney minat sangat ngan sorang penyanyi lar ney..namanyer DaViD ArChUlEtA..
hehehe..sume lagu dye teha nak downloud..yang downloud nyer aku..huhu
teha..teha..

Hurm..tu jer yang aku rajin untuk bagitau korang..
urm..suma orang ader kawan tapi xsume orang baik ngan kawan dye..
so bila korang ader kawan,jaga ah perasaan kawan korang..
kang dah gaduh susah plak nak baik..
k tu jer yang aku nak bagitau..
aku chau dulu..bye =>
ArIoS..

Labels: