Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

haloha...

Firstly,aku nak ucapkan maaf yang tersanggat kat korang
mne xnyer..dah bertahun aku xupdate blog ney..i'm sorry again..
ini suma adalah disebabkan masalah teknikal,
dan aku pown sebuk dengan pmr..tapi alhamdulillah,
sumanya dah abis...tunggu result jer lah..

Banyak citer yang aku nak kongsikan n curhat kat sini...
tapi masa yang tidak mengizinkan...ape nak buat..
tapi xpe,aku akan cuba untuk curhat kat sini setiap hari..

Semuanya tentang hidup aku,family,friends...n mcm2 lg..
tapi skarang aku xnak citer lagi..mugkin esok aku akan tulis lagi..
sebab skarang pown dah pukul 2 pagi..ok lah,hope u all sleep deeply..
nite all...Arios

Labels: