Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

BaRu BaLiK rUmAh

Huuh...penatnye!!!
Mana taknye,dah dekat satu bulan aku ade kat ibu negara Malaysia..
Dari cadangnye nak balik kg je terus tersesat sampai ke KL..
Kakak sedara lah punya kerja..dye ajak aku gi sner..aku pun layan je lah...
Ingatkan dalam beberapa hari je lagipun aku dok umah pown xde wat aper..
Sementara tunggu result PMR kuar,leh lepak-lepak kat sane..jalan-jalan

Kakak sedara aku tur kerja sebagai guru kat tadika tapi cuti sekolah macam ney pown kene kerja jugak..
Aku malas nak dok umah dye sesorang,ikut sekali lah..dapat jugak kawan baru..daripada dok umah tak buat apa,mengadap tv yang tak bernyawa tur..muak dah rasa
Selama aku ikut dye gi tadika tur,ramai gak ah yang aku kenal...
Pengetua dia,guru-guru kat situ,anak muridnyer,tuan rumah tempat terletaknye tadika tur...

Nak dijadikan nasib aku baik,kebetulan diorang buat trip untuk 'teacher-teacher' yang dah banyak berjasa kat tadika tur..kira senang kata hari keluarga ah...
Diorang boleh bawak ahli keluarga lain kecuali suami mereka pasal bilik kongsi...
Tak ramai pun yang gi,dalam 10 je..trip tur buat dekat resort yang terletak bersebelahan dengan hutan dekat batu 14..
Aku pun dah lupa nama resort tur sebab pelik sangat..

Kitorang gi dua hari satu malam tapi tak macam dua hari pun
Sebab kitorang check-in pukul 2 petang tapi check-out nyer pukul 12 tengah hari...
Malam tur kitorang nyanyi-nyanyi...macam-macam lagu yang diorang rosakkan
Aku pun termasuklah sekali dalam golongan-golongan yang merosakkan lagu-lagu itu...

Esoknyer penganjur trip tur buat game...ade 3 game n memang aku bnyak luck lah kali
Sebab aku menang sume game tur...ade gak yang tak puas hati..tapi tak ape lah..redha saje
Lepas dah abis game,tibalah masa untuk kitorang merendamkan diri ke dalam sungai semula jadi...

Kitorang tak puas tinggal sekejap sangat..penganjur pown mintak lah kuar lambat n dapat lah check-out lambat sejam...
Dah sampai mase untuk kuar,diorang mula gelisah..yer lah,beende best sekejap sangat..
Diorang yang tak puas pown mengambil keputusan untuk tinggal untuk satu malam lagi...
Tapi aku tak lah pulak tinggal lebih lama disebabkan suami kakak sedara aku tak mengizinkan isterinye untuk tinggal lebih lama..
Yer lah,orang baru kawin,mne lepas bini lama-lama...

Ok lah,cukup lah cerita aku untuk kali ney...
Mungkin dilain hari aku kongsi citer best lagi...
K aku chau dulu..bye=>
ArIoS...

Labels: