Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hari Ini

Haloha...
Hari ney takde bende menarik sangat aku nak ceritakan..
Bang Piudin ngan Angah Rasfan pown dah blik mersing petang semalam...
Bang Piudin duk umah aku ade lah dalam 5 hari, Angah Rasfan plak 3 hari jer..
Tur pown diorang blik sebab ade hal penting kalau tak,lagi lama diorang duk sini..

Aku n family pown tak kesah,lagi seronok ramai orang kat umah ney..meriah sikit..

Hari ney aku sambung tengok Gossip Girl,cerita kat 8TV..
Dah tiga minggu aku tengok citer tur..
Aku belajar dari kakak sedara aku kat KL tur lah..
Makin lama aku tengok,makin best plak..pengaruh betul..hehehe

Ha,cakap pasal kakak sedara aku tur..semalam aku baca komen dia kat 'Celoteh Pengunjung'...aku gembira sangat...macam rindu plak kat dia..
Mana taknyer,dah dekat sebulan aku duk umah dia..hari2 aku tengok muka dia..
Harap2 dia sihat lah..nak jumpa dia lagi mungkin tahun depan..
Sebab cuti pown dah nak habis...kurang dari dua minggu semua pelajar dah nak kembali ke sekolah..termasuk lah aku..

Cakap pasal masuk sekolah ney,aku sebenarnye macam takut sket...
Aku pown tak tau kenapa.. mungkin sebab aku dah nak melangkah ke alam SPM..
Bermulanye aku melangkah ke tingkatan 4,bermula lah kehidupan aku sebagai calon SPM..lagi dua tahun aku akan menduduki SPM..
Macam tak percaya aku dah hampir nak tamatkan zaman persekolahan aku..

Hurm..pape pown aku akan tetap berusaha sampai aku capai cita2 aku..
K lah,dah subuh..
Jumpa di lain lembaran...bye=>
ArIoS..

Labels: