Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hari Yang Membosankan...

Seperti yang tertera pada tajuk diatas,memang hari ney hari yang membosankan...
Tak banyak benda yang aku lakukan kerana takde pape pun yang boleh dilakukan...
Hari ney Atok Wook(nenek belah ibu) datang..dia datang tumpang Tok ngah..
Aku happy sebab dah lama tak jmpe dye..rindu rse..

Dari pagi aku dok terperuk dalam bilik..
Kerja aku dalam bilik bper novel sambil dengar lagu jer lah...
Itu lah kerja aku sejak aku blik aritu..aku dah mula melakukan aktiviti tur semula...
Aku mula menjadikan aktivi membaca novel sebagai aktiviti rasmi sejak aku menghabiskan paper PMR aku yang terakhir..

Aku mengulang baca semula novel yang dah pun aku khatamkan setahun yang lalu..novel yang bertajuk Bicara Hati by Damya Hana..
Aku suka ceritanya..pasal kawin kontrak..
Kalau berminat,carik lah..hehehe..memang tak rugi..

Tadi Rai tepon..dia ajak aku kuar esok..mula2 rase macam tak nak pergi..
Tapi mengenangkan dia kawan aku yang paling aku sayang..
Macam bersalah plak tolak..lagi pun aku takde pape nak buat esok..
Aku pelik sebenarnye..dia kan dapat 8a,tak kan mak dia tak ajak g memana..
Takpe lah..aku pown tak kesah..

K lah,aku pown dah tak tau nak merepek ape lagi..
Jumpa dilain n3..bye=>
ArIoS...

Labels: