Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

SeLaMaT MeNyAmBuT MaUlIdUrAsUl...

Assalamualaikum...hye :D
Firstly aq nak mnx maaf couze agak lme aq menyepikan diri...
Biasa ah,awl taun mcm ney mmg bz sket...
Dengan latihan sukannyer,kawatnyer...study lg
Tur pown xbest lg ulgkaji..first ujian dah dekat ney...
Adoi...pening kopalo ney hah...

N3 kali ney aku nak cerita about Maulidurasul...
Disebabkan hari ney ialah hari Maulidurasul...
Aku sebenarnye xde lah berapa tau sngt..
Tapi kalau nak ceritakan sket2 tur bleh lah kot..


Maulidurasul ney disebut gak sebgai Maulud Nabi...
Ianya disambt pada 12 Rabiulawal setiap tahun...
TAhun ney tarikh tur jatuh pada hari ney,26 Febuari 2010....

Ianyer disambut bersempena memperingati kelahiran
Rasulullah saw...
Ader sesetngh individu yang akan membuat bacaan Yassin dirumah...
Ader yang akan berarak...mengadakan Forum,syarahan ataupown jamuan...

Tetapi ader juga sesetengah ulamak yang mengatakan bahawa Rasullullah lahir pada 9 Rabiulawal....
Tapi kerajaan Malaysia telah mengisytiharkan pada 12 Rabiulawal...
Aku pown xtau tarikh yang mner stu betul..
Xpe lah,kiter ikt jer...

Klah,aku nak g mandi ney..(heheh,kantoi)
Nanti kalau ader citer paper yg best lagi,aku akn smpaikan,bye..
ArIoUs...

Labels: