Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

KeLaHiRaN bArU

Assalamualaikum..hye semua...
Harap semua dalam keadaan sehat sejahtera...
Dah lme tak update this blog..busy
Tengah sibuk dengan mid-year exam...sume soalan pecah kepala..

Kali ney aku nak bercerita tetang orang baru yang datang dalam hidup aku n family...
Pada tanggal 23 april 2010,lahirlah seorang lagi ahli baru dalam keluarga aku..
Perempuan..hari ini sudah masuk hari ke 32 dan Insya-Allah 5/6 jun habislah pantang..
Mulanya memang aku tak percaya dalam umur 16 tahun,masih lagi punya adik kecik..
Hik..hik..hik.. Memang syok..

Ramai kenalan ibu yang ingin memahat nama pilihan mereka pada adik aku ney...
Memandangkan ibu juga tiada pilihan nama lagi,ibu memilih nama yang dicadangkan oleh kawan blogger nya...ANNUR BATRISYA BT ISHAK
Itulah nama yang menjadi pilihan hati ibu...

Yang menariknya,apabila mendengar saja nama tersebut,ayah serta adik2 aku bersetuju serta-merta..mungkin memang itu nama yang paling sesuai buat dia..
Boleh dikatakan hampir semua yang datang melawat mengatakan nama itu unik,terlalu moden dan yang pastinya agak susah untuk disebut..
Lagi2 bagi atok2 dan nenek2 aku..hehe,sian mereka
Nak tengok gambar Batrisya posing depan kamera??


Ini lah dia Annur BAtrisya


Pandai nak capai kamera


Batrisya terlelap dengan putingnya

Neylah reaksi Batrisya apabila tidurnya diganggu
abang dan kakak2nya

Labels: