Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

TakDe KeJe (^,^)

Assalamualaikum...
Ape khabar..ape khabar..ape khabar sume???
Sehat lah ye...
Post kali ney bukan nak citer pasal pape or sesape...
Saje ingin menghabiskan masa lapang..
Dari buat keje yang tak berpekdah,baiklah tulis post..btol x??

Kali ey aku nak memaparkan gambar2 yang aku ambik waktu xde keje cuti sabtu n ahad lepas...
Saje posing,otak dah jam masuk nota2 bio..
Inilah hasil krja aku lepas penat mengulang kaji pelajaran..hik..hik..hik..

inilah hasil kreativiti aku lepas jawap soalan bio...
kalau korang pandai,teka apa yang aku tulis..
'Puisi itu selalu dikaitkan dengan cinta(LovE)'
sungguh klasik gambar ini..

Sebenarnya banyak lagi yang aku tangkap,tapi takkanlah nak tunjuk kat korang sume..
Antara gambar2 ney,yang paling aku suka last skali ney..
Sssoooo Classic..like zaman dolu-dolu..hehe=>

K lah,takat ney dulu nukilan aku...
Jumpa lain post..bye =>
ArIoUs..

Labels: