Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

SiBuk nYer!!


Assalamualaikum... Pe kabar sume? lama dah x tulis post baru.. Lebih sebulan gak lah.. Biase lah,pelajar katakan..On9 pown bukan nyer selalu.. Sibuk dengan kerja sekolah,aktiviti persatuan,periksa lagi..

Banyak kejadian yang telah berlaku dalam masa sebulan lebih ney..
Itu pun belum cerita tentang periksa pertengahan tahun,periksa yang bakal menjengah.. Tak terhitung dek jari tangan dan kaki..

2 minggu lepas hari terbuka kali kedua diadakan bagi ibu bapa melihat prestasi anak mereka... Untuk peperiksaan tengah tahun ney,bagi pelajar tingkatan 4 yang baru, Macam lah saya,itu hari yang paling ingin dielakkan.. Tapi nak buat macam mana,dah ditentukan...lain lah kalau pengetua nak batalkan perjumpaan tur pulak..memang kitorang kenduri...

Keputusan aku xde lah bagus sangat...tapi boleh lagilah diperbaiki..
Azam aku nak lintas kawan2 aku yang berjaya menewaskan aku.. HAHAHAHAHA!!!(ketawa jahat,hehe) Aku kene usaha lebihlah...tapi yang aku heran, Ape pasal subjek yang aku minat markah nyer lebih corot berbanding markah2 subjek lain?? Tak ke amaizing tur??? Minggu depan seksa lagi,ujian pulak...study tak bes lagi ney...Camno ambo nak buet yo???

Korang doakan lah aku yer,moga2 aku dapat keputusan yang baik lagi cemerlang..
Yelah,akukan warga2 cemerlang...(hahaha,perasan pulak dah) OK lah..kiter stop dulu cerita pasal pekse... Aku pown banya lagi keje nak buat ney.. Kejer persatuan tak siap lagi..Khamis dah ader pertandingan.. Ney pown selit2 coz bosan,hehe jangan bagitau orang lain...

K lah,takat ney dulu nukilan aku...
Jumpa lain post..bye =>
ArIoUs..

Labels: