Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Say SorRy To My FriEnd...!!!!

Assalamualaikum..hye sume..
Harap sume nyer sehat sejahtera ye...
Firstly,saya ingin memohon maaf kerana sudah hampir 2 bulan saya meminggirkan blog ney..
Semua nyer kerana hal2 yang perlu diselesaikan dengan lebih cepat...
Bulan Ramadhan sudah pown meninggalkan kita..saya rase sngat rugi kerana tidak berkesempatan mengucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua...uuwwwwaaaaa!!!! =='
Sekarang bulan Syawal juga hampir berlabuh... Sebelum dia pergi,saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR & BATIN..
Banyak perubahan yang berlaku pada diri saya...
Serta kenangan yang tidak pernah putus menjelma...
Seperti kenangan berhari raya...banyak gambar yang saya tangkap semasa beraya xkira dimana...

Ini sahaja untuk kali ini...
K lah..bye ^_^
ArIoUs...

Labels: