Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Apa dah jadik ney???

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia(dah mcm tengah mengacara jer gayanye,hahaha)..

Aku harap korang semua sehat2 le belaka ye...aku pown bru sehat...
Agak lame lah jugak aku xsentuh blog aku ney,biaselah dah namenye pown tengah sekolah lagi...
Nak online lebih2 kang kene marah pulak....so sekali-sekala je lah dapat aku bukak blog ney...
(bukak je lah,post bende baru xder pown..malas tngn nak menaip...tapi hari ney ntah ape mood ntah yg terbang ke dalam 'organ tangan' yg rajin sngt nak menaip kat blog ney)


Berbalik kepada diri aku(cause ney blog aku,mestilah kne cite psl aku,hehehe)...
xbnyk yang aku nak citer coze aku ney bukan lah insan yang istimewa yg punya bnyk cerita...
Skarang aku tengah busy dengn kelas,berbagai2 kelas aku masuk...
Kelas tambahan nye...Kelas tusyein nye(tusyein skolah ea,xmampu tusyein luar)...
Ikutkan aku memang xde mase untuk diri sndiri...
Tapi yg aku heran kenapa aku siap ade mse untuk BACE NOVEL????
Apa yg dah jadik ngan aku???


Sejak naik cuti pertengahan tahun,aku dah fokuskan diri aku untuk blja je coze aku nak jugak merasa 10A+ mcm mne yg sume org2 berjaya dpt....

So kje aku mmg crik tips2 menjawap soalan SPM je lah....tnye situ sini,pergi kursus teknik menjawap,pergi kem kecemerlangan...Bersemangat gile aku!!!!
Tapi yg aku heran,dah makin dekat aku nak trial makin malas pulak jadiknye...
Agak2 korang lah,ape ubat yg paling mujarab sekali??
Tolonglah syorkan kat aku....nak sesngt aku rajin semula....


Selain aku busy ngan kelas sana sini,sekolah...
Aku xlupa gak aktiviti koko kat skolah...nak harapkan aku libatkan diri dalam arena sukan??
Jangan haraplah,pisang berbuah dua kali pown belum tentu aku masuk....
So terpaksa lah aku kumpul markah koko aku melalui persatuan & unit beruniform....


Aku melibatkan diri dalam unit Kadet Polis..mcm2 aku sertai,kawat kaki lah,menembaklah....
Bagi persatuan pulak aku join P.Bahasa Melayu..yelah,org Melayu lah katakan,bangga sikit jadi anak Melayu... yg ney lagi bnyk aku sertai mcm karnival bahasa,pertandingan2 sekolah...
Aku pown bukan jadik peserta,aku jadik tukang sebok je....ye lah,pegang jawatan S.U so kne lah dok diam menulis laporan,so dah siap menyeboklah aku kat para peserta tu....


Minggu depan minggu terakhir sebelum puasa....
So aku sngt cuak...MyEm0.Com kerana ape???
Kerana bile start je bulan puase brmakne tinggal sebulan je lagi masa ntok aku study ntok trial..
Dapat ke aku jawap soalan trial tu nnti????
Tu kne tunggu aku jawap dulu bru aku dpt bgi jawapan...


OK lah,sampai sini dulu monolog aku....
Sampai jumpa lagi...
ArIoUs.. ^_^

Labels: