Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

DSLR...

Assalamualaikum...
Kali ney aku nak citer pasal DSLR....
Ape tu DSLR?? untuk pengetahuan korang,DSL
R tu adalah singkatan perkataan daripada perkataan bahasa inggeris,digital single-lens reflex...
Senang citer DLSR tu sejenis kamera digital yg canggih la...


ha,ney dye DLSR nye...smart
x??

Kenapa aku nak citer pasal kamera ney??
HA,untuk pengetahuan korang...kat skolah aku kira sekarang ney musim kamera mcm gini lah...
Sume nak beli kamera macam gini,aku pown xtau nak kte ape...
Kalau betul diorang pndai guna xpe...ney yg beli saja n just snap..
Baek xpayah...nak guna kamera gini kene ade ilmu...bukan suka2 hati je pkai...
Macam jugak kite belajar,mesti kene ade ilmu barulah berjaya...betul x??

Pagi tdi,sorang daripada kawan kelas aku bawak dye punye DSLR...
Baru beli...so dye bawak lah nak tunjuk kat kitorang sebab kitorang yg suruh....
Pastu adelah satu kumpulan girl dlm kelas aku yg begitu teruja...
Asyik mereka je yg pegang...aku bukan heran apepun...sian lah jugak kat tuan punye tur...
Xmerasa dia....


Aku pun memang gila gak kamera ney...aku bercadang nak kumpul duit lepas SPM ney...
Keje dulu n ambik kursus belajar mcm mne nak guna kamera ney dengan betul...
Lepas tu memang aku asyik ajak geng aku photoshot je lah...hehe
InsyaALLAH ape yang aku harap ney jadi kenyataann..Amin,doa2kan lah aku ye...


Labels: