Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Sekolah??!!!

Assalamualaikum...hye :)
Ha,aku ade bende baru nak story...
Macam tajuk kat atas...

For ur infimation,aku hanya ditawarkan meyambung ke tingkatan 6...
And segala permohonan aku yang dulu xdapat...
So,xkn aku nak tecongok kat rumah tunggu bulan jatuh ke ribakn?
Lalu aku pun mengambil keputusan untuk masuk je lah form 6 walaupun aku xberapa berminat...

Aku ditawarkan tingkatan 6 jurusan sains...
Di sekolah yang aku xpenah pegi...
Hehehehe....

Aku masuk sekolah ney cam pelik skit lah...
Tapi xdelah sampai tahap jakun kan....
Ape yang aku pelikkn,kenapa sikit sngt upper 6 kat skolah tu??
And hanya seorang daripada mereka melayu,yang lain semua cina...oh lupa,ade sorang india...
Pelik,pelik....

Tapi xpe,kite ketepikan dulu kepelikan tu..
Ape yang penting sekarang ney,aku nak tumpukn perhatian aku..
Sekarang aku dah sangat5x xboleh main2...
Sebab aku bukan skolah biase lagi...
Ney lah masa depan aku...

Sekarang ney masih minggu orentasi,so xbelajar lagi....
Kitorang masih lagi dalam proses mengenali sekolah...
So,hope korang doakan lah kejayaan aku ye...amin

Ok,cukup lah untuk harini...
Pape hal aku story morry kat korang nnti ye...
ArIoUs..(^_^)

Labels: