Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

RoomatE aKu!!

Assalamualaikum...ha,i'm back...HAHAHAHA
Kali ney nak citer pasal roomate aku pulak..

Aku lah manusia yang paling untung,rasanye lah..(syukur Alhamdulillah)
Sebab ape korang tau?? Sebab aku dapat roomate yang SANGAT lah baik2...
Roomate aku 3 orang..2 part 5 n sorang part 1,same ngan aku lah tu...
Aku suka gila dapat roomate baik,sbb sebelum ney orang selalu cakap,hati2 takut daat roomate x ok...

Ney lah kak husna,cantikkan??

Ha,kebetulan n nasib aku agak nyer..aku dapat roomate yang sama course ngan aku..
Aku paggil dia kak husna,part 5..dye ney dari Jengka,Pahang
Dia ney best,selalu ajak outing,n dye sangat pemurah...
Tapi kalau dye xde mood nak outing..24 hours 'dating'...
Bukan dating ngan lelaki..maksud aku 'dating' ngan laptop dye..dye lah salah seorang peminat cerita2 korea..
Ish,ish...sampai masa mula2 aku pun ingat dye ney sombong sebab xbercakap pun ngan kitorang(aku ngan roomate part 1)

ney dia kak mira,sweet kan??

Lagi sorang pulak namanya sama ngan aku..aku panggil dye kak mira..dye ney asal Johor jugak,kat Kulai..
Dye ambik course Dip.Analisis Pelaburan,part 5..susah kot...terer dye ney..
Dye ney sangat lah baik..dye ney sangat peramah,selalu bebual ngan dye..masa mula2 masuk dye lah yang tegur dulu..
Aku pulak yang malu2,hehe..biase lah,bru lagi masa tu(malu2 kucing gitu,ahaks)
Kalau nak tau,dye sangat lah kuat berjalan...cakap lah mana ceruk,semua dye penah jejak...

ney pulak ramla,bukan ramalan..hehe,comelkan??

Yang lagi sorang ney sama intake ngan aku..namanya ramla(bukan nama sebenar,hehe kidding)
Dye ney pulak suka memerap dalam bilik,nak kate dye ngadap laptop dye,xde lah sangat...tapi bila ajak keluar,mals nye yang amat..
Ha,dye ney rajin mesej ngan pakwe dye je,sampai aku yang tengok ney pun penat..
Lupa pulak nak cakap,dye ney asal Melaka..xlah jauh sangat degan Segamat ney,2 jam je pun..
Dye ambik course Dip.Pengurusan Maklumat....

HA,ney lah roomate2 aku..diorang ney sangat lah baik..xpenah nak berkira..
Aku bersyukur sangat dapat roomate macam diorang ney..wish sem depan satu bilik ngan diorang lagi..
Hehe,walaupun aku tau yang harapan aku tu xkan tercapai...sebab kat sini memang akan tukar2 roomate..
Tapi xpe,aku still akan contact diorang lagi nanti..

Ok,aku dah kering idea..
Tata korang,have a nice day...
ArIoUs(^_^)

Labels: