Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kembali Ke U...

Assalamualaikum..hai semua!!!
Gembira dapat menulis kembali..haha,ayat skema habis..
Ha,ape macam?? ade baik ka semua?

Sekarang dah bulan 11,akhir bulan dah pun..
2/12/12 aku dah kene daftar diri balik...
Daftar diri? untuk ape??
Ish,aku kan belajar kat U,ha...

Kali ney aku daftar diri untuk semesta 2..
Kejap je kan...tetibe aku dah naik sem 2.. sem 1 aku mcm mana??
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan  lancar..periksa pun ok,keputusan pun ok...

Tinggal lagi sehari je aku nak balik U semula,malas betul rasanya...
Tapi aku tak boleh rasa macam tu sebab menuntut ilmu tu kan wajib..
Dah menjadi tanggungjawab aku,so aku kene berusaha..

Berusaha untuk ape??
Kuat kan semangat untuk berdepan dengan cabaran baru semesta depan...
Sebab aku dengar subjek2 untuk sem depan berat2,jadi dengan itu aku akan berusaha bersungguh2...
Doakan aku tau... In Shaa Allah...

Ok sampai sini dulu entry aku kali ni...
Jumpa di masa akan datang..
Ingat,belaja bersungguh2,hehehe...
ArIoUs..(^_^) 

Labels: