Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

K-pop...

Assalamualaikum...
Ha,nmpak x tajuk tu???
Nampak x?? Nampak x???

Ingat aku minat ke??
Tak pun.. -_-
Sebenarnye aku buhsan tengok budak2 kat kolej aku tu..
Sikit2 korea..sikit2 korea..
Sekarang ney sibuk yang artis2 dari sana yang datang Malaysia..

Sibuk dengan running man la...
Samapi kan aktiviti2 kelab pun di ilhamkan dari cerita running man tu...
Adoii.... -_-'

Aku penah la jugak jengok2 tengok cerita korea..
Dengar lagu2 dye..
Aku hanya tertarik dengan 1 cerita ney je..
Tajuknye "It's okay daday girls" ..
Cerita ney pasal keluarga..sweet sangat..

Lagu pulak aku suka lagu  I need a girl from Taeyang...
Check it out..

Hehe..itu je aku nak kongsi..
ArIoUs(^_^)