Hello, Izzati here ツ
D' Big Boss !

Hello , Assalamualaikum . I'm Amirah Izzati . The owner of this blog . Replace this with yours . Thank You :) .



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Put your CBOX codes here!

Big Thanks!

Blogskin: Siti Nazirah
Tuto & Freebies: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Twitter !!

Assalamualaikum.. Hai korang...
Ape cite baru skerang??

Ishk2..Sekarang bz giler.. banyak betul keje..
Dengan assignment yang tak habis2..
Dengan latihan n tutorial yang berlambak2...
Dengan coding lagi...

Macam nak mengangis pun ade tengok keje yang tak habis2 ney..
Rase2 macam minggu ney tiap2 hari aku sakit kepala..
So,aku ambik keputusan untuk balik hujung minggu ney,rumah pun tak jauh sangat...

Now,here I'm.. My HOME!!! Home Sweet Home..
Hohoho, sooo sweet...hehhe ^_^

Ha berbalik kepada tajuk..
Ney nak habak ney,cek baru buat twitter...
Hahahaha,gile teruja aku buat bende alah ney..
Aku buat sebab bosan..selalu tengok classmate aku bukak bende ney..
Nak tau jugak ape yang best nye..

Bile aku buat xde la best sangat pun..
Cuma kau boleh update ape yang kau suka..
Tak de orang halang..jangan lah pulak kau kutuk orang lain la kan..
Memang carik nahas namanye..
So,bile nak update tu tengok lah kanan kiri depan belakang korang ye.. baru boleh update..
HEHE =)

Kepada sesiapa yang ade twitter tu..boleh2 la follow aku ye..
Nanti aku akan follow korang balik ye...
Search this : @ImAmirahIzzati

Ok2..benti sini dulu ye.. Tata..
ArIoUs (^_^)